הירשמי עכשיו ותוכלי לשמור מתכונים, ליצור לעצמך את ספר המתכונים שלך, לבנות רשימת קניות ועוד
להרשמה
מסננים היטב את השעועית הלבנה לאחר ההשריה, שוטפים ומניחים בצד (ממליצה תמיד להשרות לילה להשגת מרקם נימוח).
מחממים שמן בסיר רחב, מוסיפים את הבצל וקוביות הבשר ומטגנים עד להזהבה .
מוסיפים את השום ומערבבים כ-30 שניות עד שהריח משכר.
מוסיפים את פחית שימורי העגבניות, רסק העגבניות, התבלינים (פפריקה מתוקה, אבקת מרק עוף, מלח, כמון, סוכר, פלפל שחור, כורכום, חוויאג׳ תימני, פפריקה חריפה) ומיד יוצקים חצי כוס מים רותחים וממשיכים לטגן עד לקבלת תערובת אחידה .
מוסיפים את קוביות תפוחי האדמה, מערבבים מעט, יוצקים מים רותחים עד לכדי כיסוי השעועית הלבנה, מערבבים היטב ומביאים לרתיחה, זה הזמן לטעום ואם צריך לשפר טעמים, מורידים את הלהבה לבינונית-נמוכה, מכסים את הסיר ומבשלים שלוש שעות עד שהבשר רך והשעועית הלבנה רכה ותפוחי האדמה נמסים בפה.
מסירים מהלהבה ומגישים חם מעל אורז לבן ויאללה חגיגה .
זהו מתכון קל להכנה ומהיר את רוב העבודה תסיימו מקסימום 20 דקות ואחר כך רק לתת לסיר לבעבע והתוצאה נהדרת ומפנקת .
בתיאבון! אז… כנסו למטבח וספרו איך היה.