הירשמי עכשיו ותוכלי לשמור מתכונים, ליצור לעצמך את ספר המתכונים שלך, לבנות רשימת קניות ועוד
להרשמה
את החציל לקלף פס אחד כן פס אחד לא..
לחתוך לעיגולים ולהמליח משני הצדדים. לחתוך לחצי ולשים במסננת. להשאיר כשעתיים ואז לישטוף תחת זרם מים ולהשאיר כך במסננת שירדו הנוזלים..
לחמם תנור לחום של 200 מעלות..
לשים את החציל בקערה. להוסיף מלח, פלפל שחור, פפריקה מתוקה ושמן. לעסות את החציל עד שיצופה בתבלינים ובשמן. .
לחצות את הגמבה לחצי ולהוציא את הגרעינים..
להעביר את החציל לסיר מונע הידבקות שמתאים לתנור. לשים מעל את הגמבה..
לאפות בתנור חם כ 40-50 דקות או עד שמוכן. להוציא ולקרר..
את החציל להעביר לקערה. לקלף את הקליפה מחצאי הגמבה ולחתוך לרצועות. להוסיף שום כתוש, כוסברה קצוצה ומיץ לימון. לערבב בעדינות.
להעביר לקופסה ולישמור במקרר..