אהבת את
הספר?
חפשי
מתכון

ספר המתכונים של ג'קלין פדלון

359
צפיות

פשטידת קישואים וגזר 🥒🥕

המתכון של
פשטידת קישואים וגזר 🥒🥕

💡 מומלץ: להכנת הפשטידה השתמשו בסיר טפלון המתאים גם לכיריים וגם לתנור, כדי למנוע הידבקות ולקבל פשטידה יפה ושלמה.

לקבלת הספר של ג'קלין פדלון במייל לחצי כאן

  • קטגוריהפשטידות
  • כשרותכשר פרווה
  • דרגת קושיקל מאוד
  • כשרות: כשר פרווה
  • דרגת קושי: קל מאוד
מרכיבים
  • * 5 קישואים בינוניים
  • * 1 גזר גדול
  • * 1 בצל גדול
  • * 1 כף אבקת מרק בצל
  • * 1 כף אבקת מרק פטריות
  • * 1 כף אבקת מרק עוף
  • * ¼ כפית פלפל שחור גרוס
  • * מלח לפי הטעם
  • * 4 ביצים לארג’
  • * 2 כפות קמח
  • * 1 כפית אבקת אפייה
  • כף דבש
  • * שמן לטיגון הבצל ולשימון הסיר
אופן ההכנה
  • 1

    1. מגרדים את הקישואים והגזר במעבד מזון..


  • 2

    2. סוחטים היטב את הקישואים והגזר מכל הנוזלים ומניחים בצד..


  • 3

    3. קוצצים את הבצל ומטגנים אותו עד להזהבה..


  • 4

    4. מוסיפים את הבצל המטוגן לקערה עם הקישואים והגזר..


  • 5

    5. מוסיפים את אבקת מרק הבצל, אבקת מרק הפטריות, אבקת מרק העוף, הפלפל השחור והמלח ומערבבים..


  • 6

    6. בקערה נפרדת טורפים את 4 הביצים, מוסיפים את הקמח ואת אבקת האפייה ומערבבים היטב..


  • 7

    7. יוצקים את תערובת הביצים אל תערובת הקישואים והגזר ומערבבים עד לקבלת בלילה אחידה..


  • 8

    8. מחממים מעט שמן בסיר הטפלון על הכיריים..


  • 9

    9. יוצקים את הבלילה לסיר ומבשלים על אש בינונית כ-5 דקות..


  • 10

    10. מעבירים את הסיר לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות ואופים כ-25 דקות, עד שהפשטידה מזהיבה ומתייצבת..


  • 11

    בתיאבון! 💚🥕.


1

1. מגרדים את הקישואים והגזר במעבד מזון..


2

2. סוחטים היטב את הקישואים והגזר מכל הנוזלים ומניחים בצד..


3

3. קוצצים את הבצל ומטגנים אותו עד להזהבה..


4

4. מוסיפים את הבצל המטוגן לקערה עם הקישואים והגזר..


5

5. מוסיפים את אבקת מרק הבצל, אבקת מרק הפטריות, אבקת מרק העוף, הפלפל השחור והמלח ומערבבים..


6

6. בקערה נפרדת טורפים את 4 הביצים, מוסיפים את הקמח ואת אבקת האפייה ומערבבים היטב..


7

7. יוצקים את תערובת הביצים אל תערובת הקישואים והגזר ומערבבים עד לקבלת בלילה אחידה..


8

8. מחממים מעט שמן בסיר הטפלון על הכיריים..


9

9. יוצקים את הבלילה לסיר ומבשלים על אש בינונית כ-5 דקות..


10

10. מעבירים את הסיר לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות ואופים כ-25 דקות, עד שהפשטידה מזהיבה ומתייצבת..


11

בתיאבון! 💚🥕.


אהבת את המתכון? העתיקי את הקישור המקוצר ושתפי :)
תגובות למתכון מהפייסבוק
מתכונים נוספים
מתכונים מומלצים
עוד באמהות מבשלות ביחד