אהבת את
הספר?
חפשי
מתכון

ספר המתכונים של שרה אדל חיאב

27
צפיות

עוגת מסּפרים מושקעת

המתכון של
עוגת מסּפרים מושקעת

עקב בקשות העלתי את המתכון . המתכון הוא לאות או ספרה אחת שמכילה 3 קומות של בצק. אם רוצים 2 אותיות או שני מספרים מכפילים את המתכון (הכוונה נגיד לבת מצווה שעושים את הספרה 12 צריך להכפיל את המתכון). הגודל של האות או המספר הוא של דף מחשב רגיל A4 ויצאו 3 קומות של בצק. אפשר לעשות דף גדול יותר ולעשות 2 קומות של בצק. אפשר גם לעשות אותו גודל של דף מחשב ולעשות 2 קומות עבות יותר של בצק.

לקבלת הספר של שרה אדל חיאב במייל לחצי כאן

  • קטגוריהעוגות
  • כשרותכשר פרווה
  • דרגת קושיקל
  • כשרות: כשר פרווה
  • דרגת קושי: קל
מרכיבים
  • כוס המדידה שלי היא 250 מ"ל והיא שווה לכוס חד פעמית לשתייה חמה :)
  • ⭐לבצק
  • 100 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות
  • 100 גרם אבקת סוכר
  • 150 גרם קמח לבן
  • 1 ביצה גודל L
  • ⭐לקצפת: (אם עושים 3 שכבות קרם)
  • 1 וחצי מיכל של שמנת מתוקה 32% או 38% - 375 מ"ל
  • 3 כפות אינסטנט פודינג וניל -30 גרם.
  • 2 כפות סוכר - 20 גרם.
  • ******2 שכבות קרם הנה הכמויות לקצפת
  • 1 מיכל של שמנת מתוקה 32% או 38% - 250 מ"ל
  • 2 כפות אינסטנט פודינג וניל -20 גרם.
  • 1.5 כפות סוכר - 15 גרם.
אופן ההכנה
  • 0

    אופן ההכנה: 1.הכנת הבצק. במיקסר עם וו גיטרה שמים את החמאה, אבקת הסוכר, הקמח ומפעילים את המיקסר עד שמתקבלים פירורים. 2. מוסיפים את הביצה ומפעילים את המיקסר עד שמתקבל בצק. דקה שתיים ערבוב לא לערבב יותר מידי. 3. להעביר לניילון נצמד מכוסה לחצי שעה עד שעה במקפיא ולא במקרר. 4. מניחים את הבצק בין שתי ניירות אפייה מקומחים. מחממים/מועכים טיפה את הבצק בידיים כדי שיתחמם טיפה. מרדדים עם מערוך עד לגודל ענק של הבצק בעובי 3 מ"מ אם רוצים 3 שכבות בצק. ויותר עבה אם רוצים 2 שכבות בצק. 5. שמים מעל ספרה או אות שהכנו מראש וחותכים מסביב עם סכין חדה. 6. מוציאים את שאריות הבצק מסביב לאות ומעבירים את האות לתבנית עם אותו נייר אפייה שמונחת עליו האות. לא לגעת בבצק להרים עם נייר האפייה. 7. אופים במצב רגיל פס עליון פס תחתון 180 מעלות ל10 דקות או עד שהבצק הזהיב טיפה בצדדים. רק טיפונת. מצננים/מחכים שיתקרר הבצק על השיש לחלוטין. 8. יוצרים מהשאריות בצק שנותרו עוד 2 שכבות בצק ככה אותו מספר ואופים גם. 9. שמים את כל השכבות בצק על השיש שיתקררו לפני שנעבוד איתם. 10. מכינים את הקרם לפי כמות השכבות בצק המתאימות לכם עם וו הקצפה בלון לכמה דקות עד שמתקבלת קצפת. 11. מעבירים את הקצפת לשקית זילוף עם צנתר גדול. שמים רק חצי מהקצפת ואז השאר שומרים במקרר כי לא הכל יכנס בשקית זילוף. כשיגמר הקצפת בשקית נמלא עוד עד שתגמר. 12. מרכיבים את העוגה. שמים שכבת בצק אחת על תבנית הגשה. שמים קצת קצפת מתחת לשכבה הזו כדי שהעוגה תדבק לתבנית ולא תזוז. 13. מזלפים קצפת, שמים עוגית מספר, מזלפים קצפת, שמים עוגית מספר ומזלפים שוב קצפת אחרונה. 14. מקשטים יפה עם שוקולדים או פירות. 15. שומרים במקרר לכמה שעות שהעוגה תתפוס טעמים ואז מגישים. שומרים מכוסה. בהצלחה!.


0

אופן ההכנה: 1.הכנת הבצק. במיקסר עם וו גיטרה שמים את החמאה, אבקת הסוכר, הקמח ומפעילים את המיקסר עד שמתקבלים פירורים. 2. מוסיפים את הביצה ומפעילים את המיקסר עד שמתקבל בצק. דקה שתיים ערבוב לא לערבב יותר מידי. 3. להעביר לניילון נצמד מכוסה לחצי שעה עד שעה במקפיא ולא במקרר. 4. מניחים את הבצק בין שתי ניירות אפייה מקומחים. מחממים/מועכים טיפה את הבצק בידיים כדי שיתחמם טיפה. מרדדים עם מערוך עד לגודל ענק של הבצק בעובי 3 מ"מ אם רוצים 3 שכבות בצק. ויותר עבה אם רוצים 2 שכבות בצק. 5. שמים מעל ספרה או אות שהכנו מראש וחותכים מסביב עם סכין חדה. 6. מוציאים את שאריות הבצק מסביב לאות ומעבירים את האות לתבנית עם אותו נייר אפייה שמונחת עליו האות. לא לגעת בבצק להרים עם נייר האפייה. 7. אופים במצב רגיל פס עליון פס תחתון 180 מעלות ל10 דקות או עד שהבצק הזהיב טיפה בצדדים. רק טיפונת. מצננים/מחכים שיתקרר הבצק על השיש לחלוטין. 8. יוצרים מהשאריות בצק שנותרו עוד 2 שכבות בצק ככה אותו מספר ואופים גם. 9. שמים את כל השכבות בצק על השיש שיתקררו לפני שנעבוד איתם. 10. מכינים את הקרם לפי כמות השכבות בצק המתאימות לכם עם וו הקצפה בלון לכמה דקות עד שמתקבלת קצפת. 11. מעבירים את הקצפת לשקית זילוף עם צנתר גדול. שמים רק חצי מהקצפת ואז השאר שומרים במקרר כי לא הכל יכנס בשקית זילוף. כשיגמר הקצפת בשקית נמלא עוד עד שתגמר. 12. מרכיבים את העוגה. שמים שכבת בצק אחת על תבנית הגשה. שמים קצת קצפת מתחת לשכבה הזו כדי שהעוגה תדבק לתבנית ולא תזוז. 13. מזלפים קצפת, שמים עוגית מספר, מזלפים קצפת, שמים עוגית מספר ומזלפים שוב קצפת אחרונה. 14. מקשטים יפה עם שוקולדים או פירות. 15. שומרים במקרר לכמה שעות שהעוגה תתפוס טעמים ואז מגישים. שומרים מכוסה. בהצלחה!.


אהבת את המתכון? העתיקי את הקישור המקוצר ושתפי :)
תגובות למתכון מהפייסבוק
מתכונים נוספים
מתכונים מומלצים
עוד באמהות מבשלות ביחד