ספר המתכונים של שרה אדל חיאב
- קטגוריהעוגות
- כשרותכשר פרווה
- דרגת קושיקל
- כשרות: כשר פרווה
- דרגת קושי: קל
מרכיבים
-
המתכון
-
*כוס 250 מ"ל או כוס חד פעמית לשתיה חמה.
-
-
300 גרם ביסקוויטים מאיזה סוג שיש לכם.
-
8 קוביות שוקולד מריר - 30 גרם (אם רוצים פרווה) / שוקולד חלב למי שרוצה כדורי שוקולד חלביים.
-
-
-
-
רבע כוס מים רותחים (לשים כל פעם כף מים)
-
להשלמת חצי כוס הנוזלים : מים רגילים / חלב.
-
*לציפוי : שוקולד מריר מומס עם שמנת שימו לב לא הרבה שמנת כי צריך שזה יתקשה מהר
-
ושוקולד בטעם שוקולד לבן אני אישית השתמשתי בשל החברה ”POLIVA”
אופן ההכנה
-
0
אופן ההכנה:
1. בשקית זיפר או 2 שקיות של סנדביץ אחת בתוך השניה שמים את הביסקוויטים. סוגרים את השקית ושוברים את הביסקוויטים -לא לפירורים אלא שיהיו קצת חתיכות.
2. מעבירים אותם לקערה גדולה.
3. ממיסים בקערה קטנה או בכוס את השוקולד והשמן - פעמיים חצי דקה. מערבבים ושמים בצד.
4. בכוס (250 מ"ל) שמים את הקקאו והסוכר ומערבבים בינהם. מוסיפים 2-3 כפות מים רותחים כדי להמיס את הסוכר. להוסיף מים עד שמקבלים מרקם של משחה והכל נמס.
5. ממלאים את אותה כוס עד לחצי שלה או במים או בחלב. סה"כ חצי כוס של נוזלים שכוללת את הקקאו והסוכר.
6. שופכים לקערת הביסקוויטים את השוקולד המומס ואת חצי כוס הנוזלים עם הקקאו.
7. מערבבים הכל עד שהשוקולד מכסה את כל הביסקוויטים.
*אם התערובת יבשה להוסיף 2 כפות מים בהדרגה (מים רגילים)
*אם התערובת יצאה לכם נוזלית תשברו לתוכה עוד ביסקוויטים ותערבבו.
8. מכדררים עם ידיים רטובות כמות קטנה מהתערובת, יוצרים כדור ומצפים בקערה של קוקוס / סוכריות צבעוניות.
9. שומרים בקופסה סגורה במקרר / במקפיא. .
-
1
10. להמיס את השוקולד לציפוי ולצפות היטב ..
-
2
11. לפזר קישוטים מעל.
בתאבוןןן
.
0
אופן ההכנה:
1. בשקית זיפר או 2 שקיות של סנדביץ אחת בתוך השניה שמים את הביסקוויטים. סוגרים את השקית ושוברים את הביסקוויטים -לא לפירורים אלא שיהיו קצת חתיכות.
2. מעבירים אותם לקערה גדולה.
3. ממיסים בקערה קטנה או בכוס את השוקולד והשמן - פעמיים חצי דקה. מערבבים ושמים בצד.
4. בכוס (250 מ"ל) שמים את הקקאו והסוכר ומערבבים בינהם. מוסיפים 2-3 כפות מים רותחים כדי להמיס את הסוכר. להוסיף מים עד שמקבלים מרקם של משחה והכל נמס.
5. ממלאים את אותה כוס עד לחצי שלה או במים או בחלב. סה"כ חצי כוס של נוזלים שכוללת את הקקאו והסוכר.
6. שופכים לקערת הביסקוויטים את השוקולד המומס ואת חצי כוס הנוזלים עם הקקאו.
7. מערבבים הכל עד שהשוקולד מכסה את כל הביסקוויטים.
*אם התערובת יבשה להוסיף 2 כפות מים בהדרגה (מים רגילים)
*אם התערובת יצאה לכם נוזלית תשברו לתוכה עוד ביסקוויטים ותערבבו.
8. מכדררים עם ידיים רטובות כמות קטנה מהתערובת, יוצרים כדור ומצפים בקערה של קוקוס / סוכריות צבעוניות.
9. שומרים בקופסה סגורה במקרר / במקפיא. .
1
10. להמיס את השוקולד לציפוי ולצפות היטב ..
2
11. לפזר קישוטים מעל.
בתאבוןןן
.
אהבת את המתכון? העתיקי את הקישור המקוצר ושתפי :)
מתכונים נוספים
מתכונים מומלצים
עוד באמהות מבשלות ביחד