אהבת את
הספר?
חפשי
מתכון

ספר המתכונים של שרה אדל חיאב

10
צפיות

כדורי שוקולד מעוצבים

המתכון של
כדורי שוקולד מעוצבים

הכנתי ונהנתי מהמראה המעוצב , כדאי לנסות גם.

לקבלת הספר של שרה אדל חיאב במייל לחצי כאן

  • קטגוריהעוגות
  • כשרותכשר פרווה
  • דרגת קושיקל
  • כשרות: כשר פרווה
  • דרגת קושי: קל
מרכיבים
  • המתכון
  • *כוס 250 מ"ל או כוס חד פעמית לשתיה חמה.
  • ****כ25 כדורי שוקולד
  • 300 גרם ביסקוויטים מאיזה סוג שיש לכם.
  • 8 קוביות שוקולד מריר - 30 גרם (אם רוצים פרווה) / שוקולד חלב למי שרוצה כדורי שוקולד חלביים.
  • 2 כפות שמן קנולה. 30 מ"ל
  • 3 כפות קקאו
  • 3 כפות סוכר
  • רבע כוס מים רותחים (לשים כל פעם כף מים)
  • להשלמת חצי כוס הנוזלים : מים רגילים / חלב.
  • *לציפוי : שוקולד מריר מומס עם שמנת שימו לב לא הרבה שמנת כי צריך שזה יתקשה מהר
  • ושוקולד בטעם שוקולד לבן אני אישית השתמשתי בשל החברה ”POLIVA”
אופן ההכנה
  • 0

    אופן ההכנה: 1. בשקית זיפר או 2 שקיות של סנדביץ אחת בתוך השניה שמים את הביסקוויטים. סוגרים את השקית ושוברים את הביסקוויטים -לא לפירורים אלא שיהיו קצת חתיכות. 2. מעבירים אותם לקערה גדולה. 3. ממיסים בקערה קטנה או בכוס את השוקולד והשמן - פעמיים חצי דקה. מערבבים ושמים בצד. 4. בכוס (250 מ"ל) שמים את הקקאו והסוכר ומערבבים בינהם. מוסיפים 2-3 כפות מים רותחים כדי להמיס את הסוכר. להוסיף מים עד שמקבלים מרקם של משחה והכל נמס. 5. ממלאים את אותה כוס עד לחצי שלה או במים או בחלב. סה"כ חצי כוס של נוזלים שכוללת את הקקאו והסוכר. 6. שופכים לקערת הביסקוויטים את השוקולד המומס ואת חצי כוס הנוזלים עם הקקאו. 7. מערבבים הכל עד שהשוקולד מכסה את כל הביסקוויטים. *אם התערובת יבשה להוסיף 2 כפות מים בהדרגה (מים רגילים) *אם התערובת יצאה לכם נוזלית תשברו לתוכה עוד ביסקוויטים ותערבבו. 8. מכדררים עם ידיים רטובות כמות קטנה מהתערובת, יוצרים כדור ומצפים בקערה של קוקוס / סוכריות צבעוניות. 9. שומרים בקופסה סגורה במקרר / במקפיא. .


  • 1

    10. להמיס את השוקולד לציפוי ולצפות היטב ..


  • 2

    11. לפזר קישוטים מעל. בתאבוןןן .


0

אופן ההכנה: 1. בשקית זיפר או 2 שקיות של סנדביץ אחת בתוך השניה שמים את הביסקוויטים. סוגרים את השקית ושוברים את הביסקוויטים -לא לפירורים אלא שיהיו קצת חתיכות. 2. מעבירים אותם לקערה גדולה. 3. ממיסים בקערה קטנה או בכוס את השוקולד והשמן - פעמיים חצי דקה. מערבבים ושמים בצד. 4. בכוס (250 מ"ל) שמים את הקקאו והסוכר ומערבבים בינהם. מוסיפים 2-3 כפות מים רותחים כדי להמיס את הסוכר. להוסיף מים עד שמקבלים מרקם של משחה והכל נמס. 5. ממלאים את אותה כוס עד לחצי שלה או במים או בחלב. סה"כ חצי כוס של נוזלים שכוללת את הקקאו והסוכר. 6. שופכים לקערת הביסקוויטים את השוקולד המומס ואת חצי כוס הנוזלים עם הקקאו. 7. מערבבים הכל עד שהשוקולד מכסה את כל הביסקוויטים. *אם התערובת יבשה להוסיף 2 כפות מים בהדרגה (מים רגילים) *אם התערובת יצאה לכם נוזלית תשברו לתוכה עוד ביסקוויטים ותערבבו. 8. מכדררים עם ידיים רטובות כמות קטנה מהתערובת, יוצרים כדור ומצפים בקערה של קוקוס / סוכריות צבעוניות. 9. שומרים בקופסה סגורה במקרר / במקפיא. .


1

10. להמיס את השוקולד לציפוי ולצפות היטב ..


2

11. לפזר קישוטים מעל. בתאבוןןן .


אהבת את המתכון? העתיקי את הקישור המקוצר ושתפי :)
תגובות למתכון מהפייסבוק
מתכונים נוספים
מתכונים מומלצים
עוד באמהות מבשלות ביחד