הירשמי עכשיו ותוכלי לשמור מתכונים, ליצור לעצמך את ספר המתכונים שלך, לבנות רשימת קניות ועוד
להרשמה
שוברים את הביסקוויטים ושמים בקערה.
שמים בסיר את החמאה, סוכר וחלב ומחממים על אש קטנה עד שהתערובת נוזלית ואחידה..
מורידים מהאש ומוסיפים את השוקולד, מחכים שימס ומערבבים היטב.
שופכים מהסיר לקערה ומערבבים לתערובת אחידה.
(במידה והתערובת נוזלית מדי - יש להוסיף עוד פתי בר).
יוצרים כדורים ומניחים במנג'טים.
הערה-.
כדי ליצור נחש שוקולד - פותחים על השיש נייר אפיה, שופכים כמות מכובדת ומגלגלים לנחש ומקפיאים .
או.
שופכים לתבנית אינגליש קייק מהדקים..
מגישים קר.