הירשמי עכשיו ותוכלי לשמור מתכונים, ליצור לעצמך את ספר המתכונים שלך, לבנות רשימת קניות ועוד
להרשמה
אין כמו הריח של עוגת שמרים שיוצאת מהתנור... 🥹 והפעם עם מילוי מפנק של קרם פטיסייר, קרם פיסטוק, שוקולד לבן ואוכמניות. המתכון המלא מחכה לכם. ✨
לקבלת הספר של דקלה אלהרר במייל לחצי כאן
לשים את כל חומרי הבצק עד לקבלת בצק גמיש ואחיד..
מכסים ומתפיחים כ-40 דקות..
לשים קלות שוב ומתפיחים 30 דקות נוספות..
לקרם פטיסייר : מחממים את החלב בסיר על אש בינונית עד לרתיחה קלה, תוך ערבוב מדי פעם..
בקערה טורפים את החלמונים עם הסוכר עד לאיחוד. מוסיפים את הקורנפלור ומעט מהחלב, ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה..
יוצקים בהדרגה את החלב החם אל תערובת החלמונים תוך ערבוב מתמיד. מחזירים את כל התערובת לסיר ומבשלים על אש בינונית 2–3 דקות, עד שהקרם מסמיך..
מסירים מהאש, מוסיפים את השוקולד הלבן ואת קרם הפיסטוק ומערבבים עד שהכול נמס ומתאחד. מכסים את הקרם בניילון נצמד צמוד לפני השטח ומקררים במקרר..
חוזרים לבצק- מחלקים את הבצק לשני חלקים. מרדדים כל חלק למלבן..
מורחים שכבה נדיבה מקרם הפטיסייר ומפזרים אוכמניות..
מגלגלים לרולדה, חוצים לאורך בעזרת סכין חדה ומלפפים לצורת בורג. מניחים בתבנית אינגליש קייק כשהקצוות מקופלים כלפי מטה..
מחממים תנור ל-200 מעלות, טורבו. אופים 20–25 דקות, עד שהעוגות מזהיבות..
סירופ סוכר - מערבבים את הסוכר עם המים הרותחים עד להמסה מלאה. מיד כשהעוגות יוצאות מהתנור, מברישים אותן בנדיבות בסירופ הסוכר..