הירשמי עכשיו ותוכלי לשמור מתכונים, ליצור לעצמך את ספר המתכונים שלך, לבנות רשימת קניות ועוד
להרשמה
מתכון שאני מכינה שנים בימי שישי , הולך מושלם עם קפה בצד
לקבלת הספר של דקלה אלהרר במייל לחצי כאן
אופן הכנה לבצק- לשים ביד עד שנהיה בצק גמיש, אם יבש להוסיף מעט מים אם דביק להוסיף מעט קמח. שמים בהתפחה למשך 40 דק , לכסות עם ניילון נצמד. לאחר מכן ללוש את הבצק ולשים להתפחה לעוד 30 דק..
מערבבים את מלית הפרג ושמים על אש קטנה עד שהמים נספגים, אש קטנה בערך רבע שעה..
אחרי שהמתנו התפחה שנייה לחלק את הבצק ל-2 חלקים. לרדד כל חלק למלבן דק ולמרוח שכבה יפה של פרג. ( לקמח משטח קודם לכן ,כדי שלא ידבק) לגלגל לרולדה , לסגור מכל הצדדים את הרולדה. למרוח ביצה בנדיבות רבה ולהכניס לתנור בחום 190 מעלות טורבו למשך 13-15 דק. להכניס כאשר התנור חם..