רכישה והזמנת מוצרים באתר

רכישה והזמנת מוצרים באתר

  1. הזמנת המוצרים המוצעים באתר תעשה על ידי המשתמשת ישירות באמצעות האתר או באמצעות הטלפון. מילוי או מסירת כל הפרטים, באופן מדויק ומלא, מהווה תנאי מוקדם לביצוע הרכישה.
  2. המחירים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת.
  3. ככלל הרכישות באתר יבוצעו דרך ממשק אינטרנטי באמצעות כרטיס חיוב (שייקרא להלן כמקובל בציבור: 'כרטיס אשראי'). הכל באמצעות דף סליקה מאובטח של חברות הסליקה של כרטיס האשראי
  4. על מנת להימנע מתקלות יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים ומלאים במהלך הרכישה. בין היתר יש לציין את הפרטים הבאים: שם מלא, תעודת זהות, טלפון, דואר אלקטרוני (אימייל), פרטי אמצעי חיוב, כתובת דוא"ל למשלוח קבלה וכתובת פיזית למשלוח ההזמנה.
  5. מסירת פרטים שגוים ביודעין מהווה הפרה של התקנון ובנסיבות מסוימות אפשר שיינקטו הליכים משפטיים נגד משתמשת בהקשר זה.
  6. לאחר השלמת הליך הרכישה וקבלת אישור חברת האשראי, יועברו פרטי העסקה לספק או לספקים של המוצרים הכלולים בעסקה. יובהר כי האתר יחייב את כרטיס האשראי של המשתמשת בגין רכישת המוצרים עם השלמת הרכישה באתר.
  7. תימסר למשתמשת הודעה על אישור הרכישה באתר (להלן: אישור רכישה) בדוא"ל שיכלול חשבונית ואת פרטי המוצרים שכלולים בעסקה.
  8. במקרה בו הרכישה לא תאושר על ידי חברת האשראי, תימסר על כך הודעה למשתמשת והיא תידרש להסדיר את התשלום. בנסיבות אלו הנהלת האתר אינה מתחייבת לשמור את פרטי ההזמנה או את המוצרים שנכללו בה. יובהר כי הזמנה לא תטופל בטרם אישור חברת האשראי או, לחילופין, יומצא תשלום אחר עבורה לשביעות רצון האתר.
  9. האתר ראשי לעדכן את מחירי המוצרים ואת תעריפי המשלוח ללא הודעה מוקדמת. המחיר המחייב את האתר ואת המשתמשת הוא מחיר המוצר שיהא בתוקף בזמן קבלת אישור רכישה מהאתר.
  10. מכירות קבוצתיות עשויות להיות תלויות בהגעה למספר מסוים של הזמנות כי שיצוין בפרטי המכירה באתר. לא התקבלו באתר די הזמנות כאמור, תבוטל המכירה והסכומים ששולמו (אם שולמו) ביחס אליה יושבו במלואם למשתמשות.
  11. יודגש כי ההצעות באתר מוגבלות בזמן. האתר שומר על זכותו להפסיק כל מכירה (לרבות מכירה קבוצתית) בכל עת ללא הודעה מוקדמת.
  12. הצעות למתן שירותים לרוב יוגבלו בזמן כפי שמצוין בפרטי ההצעה. רכשה משתמשת זכות לאספקת שירות ולא עשתה בו שימוש טרם תוקפו פג, לא זכאית להחזר או לזיכוי כלשהו בגין רכישה זו.
  13. כאמור האתר משתדל לנצל את כוח הקנייה המאוחד של חבריו על מנת להשיג הצעות ומחירים טובים ככל האפשר. עם זאת האתר לא מתחייב שמחירי המוצרים המוגים בו נמוכים ממחיר מוצרים זהים או דומים באתרים אחרים במרשתת או בחנויות פיזיות (שלא במרשתת).
  14. על המשתמשות להשתמש במוצרים שנרכשו באתר בהתאם להוראות המופיעות עליהם. האתר לא יהיה אחראי לשימוש שלא בהתאם להוראות אלו או שלא בהתאם למטרות להם נועד המוצר.
  15. יודגש כי המוצרים נשלחים ללקוחה ישירות ממלאי הספקים השונים (ככל מבלי שהם עוברים דרך משרדי או מחסני האתר). הזמנת ואספקת המוצרים כפופה לזמינותם במלאי הספקים ומותנית כאמור באישור התשלום ובקבלת אישור רכישה מהאתר. ככל שהמוצר אינו זמין במלאי הספק לא יהא האתר מחויב באספקתו. למשתמשת לא תהייה כל טענה או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, ישיר או עקיף אשר נגרם לה או לצד שלישי. בנסיבות אלו, האתר ישיב כל סכום ששילמה המשתמשת במסגרת ההזמנה, או יבטל את החיוב בחברת כרטיסי האשראי.
  16. המשתמשת מצהירה כי היא מודעת לחוקים ולתקנות המסדירות את השימוש בכרטיסי אשראי בכל הנושאים הנוגעים לרכישה מרחוק או לעסקת אינטרנט.
  17. מובהר כי התמונות באתר הן לצרכי המחשה בלבד. ככל שתחול טעות מהותית בתיאור המוצר או בתמונת המוצר, האתר רשאי, אך לא חייב, לבטל את הרכישה הספציפית.
  18. הצבעים ושמות הצבעים של המוצרים המוצגים באתר הם לצרכי המחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין צבעי המוצרים כפי שהם מוצגים באתר (או על מסך המשתמשת) ובין צבעי המוצרים בפועל. לא תשמע טענה בדבר הבדלי גוון או צבע, או ביחס לשמות הצבעים באתר, כאמור.
  19. האתר שומר את הזכות לסרב לקבל הזמנה ממשתמשת על פי שיקול דעתו הבלעדי ולא תהיה כל טענה למשתמשת אשר רכישתה לא התאפשרה או בוטלה.