לןגן

עוגת גבינה עם בסיס אוראו

מאת: Sari Noy, פורסם: 10/06/2016 | 19:08
עוגת גבינה עם בסיס אוראו

תקציר המתכון: הכי מוצלחת שלי, גבוהה,מרשימה וטעימה בטירוף....

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל

מרכיבים

מרכיבים לבסיס העוגה

מרכיבים למלית העוגה

אופן הכנה

  1. לתחתית העוגה: לטחון דק במעבד מזון את הביסקוויטים והאוראו להוסיף את החמאה המומסת ולערבב שוב. להעביר את פירורי הביסקוויטים לתחתית התבנית ולהדק היטב. קוטר העוגה הוא 26. להכניס למקרר .

  2. להכין 2 קערות. 1. קערת המיקסר ובה החלבונים. 2. קערת החלמונים, הגבינות ,השמנת וגרד הלימון. להקציף במהירות גבוהה את החלבונים, לאחר 10 שניות להזרים את הסוכר והסוכר וניל בזרם דק תוך כדי הקצפה לתוך החלבונים. להקציף לקצף לבן ורך.

  3. לערבב את החלמונים והגבינות עד שלא יהיו גושים. להכניס לתערובת הזאת את היבשים- הקמח,קורנפלור והאינסטנט פודינג. לערבב עם מטרפה ידנית עד שאין גושים. עכשיו לאחד את עיסת הקצף עם תערובת החלמונים והקמח בעדינות ובתנועות קיפול. להעביר את העיסה על תחתית הביסקוויטים ולהכניס לתנור שחומם מראש (עם תבנית מים בתחתית התנור) על חום 200 מעלות למשך 15 דקות.

  4. לאחר 15 דקות להוציא את העוגה מהתנור , להעביר סכין מסביב לדפנות העוגה ולהנמיך את התנור לחום 160 מעלות. להמשיך לאפות בחום 160 מעלות למשך שעה וחצי לערך עד שמזהיב מעט. לאחר שהעוגה מוכנה, לכבות את התנור ולא להוציא את העוגה מהתנור במשך שעתיים לערך.

  5. לאחר שהעוגה הצטננה לכסות בניילון נצמד ולהכניס למקרר ל-5-6 שעות עד להגשה.

  6. הצעת הגשה לפזר מעל אבקת סוכר או לצפות בגנאש שוקולד: לגנאש: 1 שמנת מתוקה, 200 גרם שוקולד מריר, 2 כפות אבקת סוכר, להמיס במיקרו ולמרוח על העוגה. לקרם: אינסטנט פודינג ווניל+1 שמנת מתוקה+כוס חלב, להקציף ולמרוח על העוגה, אפשר לקשט בפירות יער, תותים וכד'. בתאבון (: