לןגן

סיגרים ממולאים בגבינות

מאת: ליאת שפיצר, פורסם: 18/05/2016 | 22:55
סיגרים ממולאים בגבינות

תקציר המתכון: מצויין לחג השבועות ובכלל - סיגרים ממולאים בגבינות ותוספות(כל אחד ומה שהוא אוהב..) וסלט עגבניות שרי משגע !!! 😍

קטגוריה: ראשונות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל

מרכיבים

לסיגר -

לתערובת הגבינות -

תוספות -

להכנת סלט עגבניות -

אופן הכנה

  1. לגרד 350 גרם גבינה צהובה ולשים בקערה יחד עם 300 גרם גבינה בולגרית מפוררת , חצי כפית פלפל שחור ולערבב היטב . בקערות נפרדות להכין את התוספות אותם רוצים.

  2. •להכנת מילוי גבינות יחד עם פטריות ופלפל אדום - לטגן את הפטריות כ-4 דקות עד להזהבה ולהניח אותן בצד עד שיתקררו. לחתוך גמבה אדומה לרצועות דקות ולאחר שהפטריות התקררו לערבב הכל יחד עם מעט מתערובת הגבינות . •להכנת מילוי עם זיתים ירוקים להוסיף טבעות זיתים לתערובת הגבינות , ולהכנת מילוי עם תרד להוסיף תרד קצוץ לתערובת הגבינות . •• כך אפשר לעשות עם כמעט כל תוספת שרוצים .

  3. בקערה נפרדת להכין את ה״דבק״ - לשים בקערה 2 כפות קמח ו-5 כפות מים (אם צריך אז להוסיף עוד מים) - לערבב היטב וזה ימנע מהסיגרים להפתח בזמן הטיגון .

  4. לפתוח את עלי הסיגר ולהניח בחלק הקרוב אלינו כף וחצי מהתערובת , לקחת את שני צדדי הבצק ולקפל למרכז ואז לגלגל תוך כדי הידוק (שהסיגר לא יהיה רפוי , אלא הדוק ). בקצה הסיגר למרוח מעט מן הדבק ולסגור. לטגן בשמן חם עד שמזהיב משני הצדדים ולהוציא לנייר סופג .

  5. להכנת סלט העגבניות - לקחת קופסא עגבניות שרי צבעוניות או אדומות ולחצות אותן , לקצץ חצי צרור כוסברה ו-3 שיני שום . לשים בקערה ולתבל במעט מלח ושמן זית . להגיש את הסיגרים חם ובתאבון !