לןגן

עוגת מוס עם שוקולד לבן והיא יכולה גם להיות כשרה לפסח

מאת: אורטל עמרם , פורסם: 09/04/2016 | 08:51
עוגת מוס עם שוקולד לבן והיא יכולה גם להיות כשרה לפסח

תקציר המתכון: עוגת מוס שקשה לעמוד בפניה...😊

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 12, זמן הכנה: 2 שעות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל

מרכיבים

לעוגה

להרטבת העוגה

למוס

לציפוי

אופן הכנה

  1. לעוגה להפריד ביצים ואז לוקחת קערה ולשמים בתוכה קוקוס קמח קקאו נס קפה אבקת אפייה ומערבבים..ומניחים בצד...לוקחים קערת מיקסר ושמים בתוכה את החלמונים מקיציפים עם 2 שקיות הוניל והחצי כוס סוכר להקציף במהירות גבוהה שיהיה קצף תפוח ואז שזה תפוח מנמיכים את המיקסר ומוסיפים את החלמונים והשמן ואז שהכל נבלע מוסיפים את קערת היבשים עד שנבלע..לקחת לקקן ולשפוך הכל לתבנית משומנת 24 ולאפות בחום 180 מעלות תנור מחומם מראש 10 לדקות..לאפייה של 25 דקות..ואז להוציא ולהכין בכוס את החומרים להרטבת העוגה ולשפוך על כל העוגה ולהניח להתקרר 20 דקות.

  2. אחרי 20 דקות ...להכין את המוס..במיקרוגל להמיס 200 גרם שוקולד הלבן בפולסים קצרים של 30 שניות ..ככה 3 פעמים לקחת כף ולערבב ..שיהיה חלק ולהוסיף את קופסת הגבינה ולערבב טוב טוב לתערובת חלקה..ולהניח בצד במיקסר להקציף את השמנת מתוקה +פודינג וניל ורבע כוס חלב לקצפת (לא יותר מידי) ואז להוסיף את התעורבת הגבינה שעשינו במהירות נמוכה ..ועם לקקן לשפוך על העוגה שעשינו ליישר ולהכניס למקפיא ל20 דקות..

  3. אחרי 20 דקות ..עושים את הציפוי לקחת חמאה +שמנת מתוקה ולהמיס במיקרוגל לערבב ולהניח בצד. ואז לקחת 200 גרם שוקולד ולהמיס במיקרוגל בפולסים קצרים כל 30 שניות ככה 3 פעמים בכל פעם לערבב ושזה חלק להוסיף חמאה מומסת והשמנת מתוקה..לאחד הכל ולערבב עד שחלק..ולשפוך על העוגה לקחת את התבנית ביד ולסובב בתנועות עיגוליות שהציפוי יכסה את העוגה. להקפיא חצי שעה ולהוריד למקרר.

  4. למי שרוצה לפסח פשוט שתוסיף במקום קמח תופח אז 2 כפות קמח תופח כשר לפסח או קמח מצה (: