לןגן

פשטידת פסטה מושלמת

מאת: ליאת שפיצר, פורסם: 23/10/2015 | 00:28
פשטידת פסטה מושלמת

תקציר המתכון: פשטידת פסטה מושלמת עם פרוסות תפוחי אדמה שלא תפסיקו להכין !

קטגוריה: פסטה, מספר מנות: 6, זמן הכנה: 30 דקות, כשרות: כשר פרווה, דרגת קושי: קל

מרכיבים

לפסטה

להכנת הפשטידה

אופן הכנה

  1. להכנת הפסטה - להרתיח חבילה של דפי לזניה (אני השתמשתי בדפי לזניה של ברילה) לפי הוראות יצרן עם חצי כפית מלח ו-3 כפות שמן. להשתדל לא לערבב יתר על המידה את הפסטה - זה "שובר" את דפי הלזניה. *אין צורך לחתוך את הפסטה אחרי הבישול. במהלך ההרתחה של הפסטה היא מתרככת ו״נשברת״ , לכן כתבתי לא לערבב יותר מדיי - בסוף הבישול מתקבלת פסטה מעט רחבה וזה היופי שבה* לטגן במחבת עם 8 כפות שמן זית או שמן רגיל בצל לבן חתוך לרצועות דקות, 7 שיני שום קצוצות וחבילה פטריות טריות חצויות עד שהבצל מקבל גוון שקוף. להוסיף קופסה של עגבניות שרי ולטגן בערך 4 דקות עד שהן מתרככות. לתבל במלח, פלפל שחור - לפי הטעם, חצי כפית אבקת מרק עוף ולהכניס את הפסטה המבושלת, לערבב טוב. לקצץ רבע חבילה פטרוזיליה, לפזר מעל ולערבב הכל ביחד.

  2. לשים נייר אפייה על תבנית (אני השתמשתי בתבנית קפיצית עגולה ) לשמן את הנייר , לשים מעט פלפל שחור , מלח ושמן - מעל זה לסדר את פרוסות התפוח אדמה. לשים בקערה את הפסטה עם 3 ביצים , חצי כפית מלח, חצי כפית פלפל שחור - לערבב הכל טוב ולשפוך מעל פרוסות התפוח אדמה. להדק ולכסות בנייר כסף .

  3. להכניס לתחתית התנור על חום של 250 מעלות למשך 20 דקות, ואז להעלות לאמצע התנור על חום של 180 מעלות למשך הלילה. להגיש חם לצד סלט ירקות בתאבון :)