לןגן

מאפה כבדי עוף מקורמלים

מאת: Shuly Asulin Karasin, פורסם: 06/09/2015 | 12:58
מאפה כבדי עוף מקורמלים

תקציר המתכון: טעם משגע בכל נגיסה....

קטגוריה: מאפים, מספר מנות: 12, זמן הכנה: 90 דקות, כשרות: כשר בשרי, דרגת קושי: קל

מרכיבים

אופן הכנה

  1. לחמם תנור לגריל ... בתבנית שטוחה להניח את הכבדים בשכבה אחת לתבלן עם קורט מלח ופלפל להכניס לתנור מתחת לגריל...ל-8 - 5 דקות שיקבל צריבה יפה מעל. ולהוציא מהתנור. לא להפוך לצד השני.

  2. במחבת גדולה להוסיף 2 כפות שמן והבצל על להבה בינונית לבשל 4-5 דקות ואז להוסיף את הסוכר... להמשיך לבשל עוד 2-3 דק .. להוסיף את היין והציר עוף להוסיף חצי כפית מלח 1/4 כפית פלפל שחור האגוז מוסקט והפלפל אדום לבשל את כל היופי הזה ולצמצם לחצי מהכמות ... לסנן את הבצל ולשמור את הרוטב להגשה בצד... את הבצל להעביר לקערה ולהוסיף את הכבדים...לתת לנוח ל 10 דקות.

  3. לחתוך את הכבדים לחצאים או לחתיכות גדולות לתת עירבוב עם הבצל ולהניח במשטח עבודה נקי

  4. לרדד מעט את הבצק על משטח מקומח לעובי של 3 ממ לקרוץ עיגולים בקוטר של 8 סמ למלא באמצע כף וחצי מהמלית למרוח מעט ביצה מסביב ולסגור עם דיסק בצק נוסף להדק את הקצוות ולהניח בתבנית. לסיים עם שאר הבצק ( ניתן לרדד שאריות של הבצק ולקרוץ שוב מן הבצק.

  5. להבריש עם חלמון ולאפות בתנור ל 25 דקות על חות של 185 מעלות. לבנתיים במחבת טפלון להוסיף כף שמן והפטריות ולהשחים על להבה בינונית 5-7 דקות ולהניח בצד

  6. ההגשה: להביא את הרוטב ששמרנו בצד לרתיחה או עד שהסמיך מעט להניח את המאפה הממולא ... לפזר סביב פטריות ומעל למזוג מהרוטב יין ולסיים עם עירית קצוצה מעל אפשר להגיש עם אורז לבן