לןגן

פרסבורגר פרג ונוטלה

מאת: מלי מאירוב, פורסם: 16/08/2015 | 21:02
פרסבורגר פרג ונוטלה

תקציר המתכון: לכל אלו שביקשו ..עוגת שמרים/פריך.....בצק ללא התפחה...וטעיםםםם!!!!!..שילוב של בצק פריך עם שמרים...!!!..אחד עם נוטלה והשני פרג..

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 12, זמן הכנה: 90 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל

מרכיבים

בצק

לציפוי

מילוי

אופן הכנה

  1. שמים במיקסר ביצה..פלוס חלמון...100 גרם חמאה רכה חתוכה לקוביות.תוציאו אותה מהמקרר חצי שעה לפניי...רבע כוס סוכר..שליש כוס חלב...מערבלים במיקסר 2 דקות..מוסיפים 3 כוסות קמח בכוס מידה..או 4 כוסות קמח בכוס חד פעמי לשתיה קרה..וכף שטוחה שמרים יבשים...לערבב במיקסר 7 דקות..עד שהבצק מתנתק מהדפנות...לחלק אותו לשניים לשטח עם הידיים למלבן לעטוף בניילון נצמד ולהכניס למקרר לשעה..להוציא לרדד כל חלק למלא להניח בתבנית חצי שעה ולמרוח ביצה ולהכניס לתנור 190 מעלות מחומם מראש..שיוצא מהתנור להבריש מיי סוכר..שעשויים מרבע כוס מים וחצי כוס סוכר ..מבשלים על הגז עשר דקות ומקררים..לפרווה מחמאה ומים..!

  2. מילוי פרג לעוגת שמרים: להרתיח כוס חלב..עם 3/4 כוס סוכר..ו 2 כפות דבש..להוסיף 2 כוסות פרג ולערבב על אש נמוכה..עד שהפרג סופג את הנוזלים והופך למשחתי אך לא מתייבש..מורידים מהגז ומוסיפים 25 גרם חמאה ..וגרידת לימון מלימון אחד...ו 2 כפות פרורי ביסקוויטים או אבקת שקדים...!!! מחכים שיתקרר...!!

  3. לרדד את הבצק שיוצא מהמקרר..לפני שמתחמם...ולעשות חריצים בחצי העליון הכוונה למרוח מילוי על 3/4 מהבצק ובחלק ללא המילוי לעשות חריצים לגלגל לרולדה מהחלק עם המילוי..וזאת על מנת שהמילוי לא יפוצץ את הבצק בתנור..