לןגן

עוגת טירמיסו

מאת: Shuly Asulin Karasin, פורסם: 14/08/2015 | 20:37
עוגת טירמיסו

תקציר המתכון: תכירו... עוגת טירמיסו... וככה היא ניראית מבפנים.... מעדן איטלקי חלומי... אתן לא תבינו איזה מעדן משגע זה עד שלא תכינו!!! אני לא מגזימה... אני אכלתי וניסיתי מספר ווריאציות של טירמיסו ואני חייבת לציין שזו עלתה על כולן!!!!!!!!!

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 15, זמן הכנה: 30 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל

מרכיבים

לסירופ:

לקרם הטירמיסו

אופן הכנה

  1. להקציף את השמנת מתוקה ל2 דקות על מהירות גבוהה..להוסיף את הסוכר והתמצית וניל ולהקציף לקצף עמיד... לא להקציף יותר מידי אחרת תצא לכן גבינה... להניח בצד.. לא במקרר כל הקרם הוא בטמפ חדר..

  2. לבנתיים על להבה בינונית להניח סיר עם 3-4 סמ גובה מים להביא לרתיחה ולהנמיך על להעבה נמוכה מעל הסיר להניח קערה שהתחתית לא תיגע במים.... להוסיף לקערה את החלמונים 1/4 כוס סוכר ו2 כפות מרסלה להקציף על גבוה 4 דקות או עד שהשליש את עצמו וקיבל צבע בהיר ומרקם סמיך להוריד מהאש..

  3. להנמיך את המהירות ולהוסיף את גבינת המסקרפונה בעדינות עד לעירבוב חלק בשלב זה לקפל ב2 הפוגות את השמנת המתוקה שהקצפנו והנחנו בצד.. לא במקרר לקפל עם מרית עד לקבלת קרם אחיד וחלק ולהניח בצד.

  4. תהליך חיבור העוגה: להניח את התבנית ממולך לטבול עוגיה בסירופ הקפה ל 1-2 שניות ולסדר בתחתית התבנית אחת צפופה לשניה בשכבה אחת למרוח חצי מהקרם מעל בשכבה אחידה... לחזור על אותה פעולה עם שכבה נוספת של עוגיות שטבלתן בסירופ הקפה... למרוח מעל את הקרם הנותר לשטח באופן חלק וישר... לסיים בביזוק אבקת הקקאו באופן שווה... להכניס למקרר ל 2-4 שעות ואז לחתוך..

  5. בתאבון בהצלחה...

  6. טיפ קטן לעוגה ישרה לאחר שהשלמתן את חיבור השכבות וסיימתן עם הקקאו מעל.. לעטוף בנייר אלומיניום ולהכניס למקפיא ל שעה לחתוך ריבועים ולהשאיר בתבנית.. לא לשחרר עד להגשה