לןגן

עוגת שכבות

מאת: אורטל עמרם , פורסם: 13/06/2020 | 08:55
עוגת שכבות

תקציר המתכון: כל התהליך..שווה כל ביס😋

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: בינוני

מרכיבים

אופן הכנה

  1. להפריד ביצים..לשים בקערת מיקסר חלמונים וסוכר ןלהקציף עד לקצף תפוח ,לאחר מכן ב3 פעימות להוסיף את השמן

  2. וחלב ולהקציף קצת ,לנפות קמח וקקאו להוסיף לקערת המיקסר ולהקציף במהירות בינונית טוב עד שחלק.

  3. ולהעביר לקערה.

  4. את החלבונים לשים בקערת מיקסר ולהקציף עם האבקת סוכר לקצף תפוח ולבן ורך...ולקפל לתוך הקערת שוקולד..לקחת רינג מספר 24 או תבנית 24 לשמן ולשפוך את התערובת ולאפות בחום 180 מעלות 10 דקות מראש ולאפות 40 דקות בערך או עד שהקיסם יוצא יבש.לחכות שהעוגה תתקרר לחלוטין וחלק אותה ל4 עיגולים שווים.

  5. להכין את הקצפות..(קצפת לבנה)בקערת מיקסר לשים פודינג שמנת מתוקה וחלב ולהקציף לקצפת יציבה ..את השוקולד הלבן בפולסים של 30 שניות ככה ב3 פעמים לחמם במיקרוגל עד שחלק..כל 30 שניות לערבב עם מזלג ..מונע שהשוקולד יתגבש ושלא יהיו גושים...ואז לשפוך לקצפת ולערבב ...וככה עם הקצפת החומה לעשות..

  6. נתחיל להרכיב..קחו עיגול שימו על מגש יפה שימו רבע כוס חלב ועם מברשת להבריש טיפה עם החלב..לשים קצפת חומה ומעל עוד עיגול ולהדק לשים את כל הקצפת הלבנה ולשים עוד עיגול ואז את שארית הקצפת החומה ומעל עוד עיגול ולהדק לשים במקפיא לשעה..ואז לההקציף את 2 השמנת מתוקה לקצפת ולהוציא את העוגה ולצפות את כולה בקצפת גם מהצדדים ליישר שיהיה שכבה אחידה..ואז להכניס למרפיא לשעתיים ..להכין את הגנאש ולצפות את העוגה לשפוך מלמעלה..שכל העוגה תהיה מכוסה בשוקולד גם מהצדדים ..מסביב שימו שוקולד מריר מגורד או סוכריות חומות..להכניס למקרר להתיצבות..עד למחרת ובתיאבון.

  7. שווה כל ביס😍😍