לןגן

עוגת גלידה מ5 שכבות בראוניז, קפה, וניל עוגיות ,שוקולד,גנאש

מאת: אורטל עמרם , פורסם: 01/10/2018 | 08:51
עוגת גלידה מ5 שכבות בראוניז, קפה, וניל עוגיות ,שוקולד,גנאש

תקציר המתכון: שילוב מתקתק ב5 טעמים שונים מומלצת מאוד

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: בינוני

מרכיבים

אופן הכנה

  1. שכבה ראשונה..ברואינז להמיס חמאה במיקרוגל. לאחר מכן במיקסר לשים את הסוכר והימאה המומסת יחד ולהקציף מעט להוסיף כל פעם ביצה עד שנבלע וזה אחיד ולבסוף לשים את הקקאו והקמח שניפינו לפני..לשמן תבנית מספר 26 לשפוף את הבאוניז לתבנית לחמם תנור ל180 מעלות 10 דקות מראש ולהכניס את התבנית ל20 דקות בערך ישר איך שהעוגה יצאה מהתנור לשפוך את המים עם הסוכר..לתת לזה להתקרר מעט ולעבור לשכבה השנייה שכבת השוקולד..במיקרוגל להמיס את השוקולד בפולסים קצרים כל 30 שניות ולערבב לאחדות לנפות בשוקולד את הקקאו ולערבב טוב טוב במיקסר להקציף את השמנת מתוקה לקצפת ולאחר מכן להוסיף את החלב מרוכז ולהקציף מעט ולבסוף את השוקולד עם התמצית וניל לקפל לקצף ולשפוך מעל הבראוניז שהכנו ליישר ולהכניס למקפיא לשעה.

  2. לאחר שעה נתחיל עם השכבה השלישית להמיס בכוס את הקקאו ובמיקסר להקציף שמנת מתוקה ולאט להוסיף את החלב מרוכז ואת את הפודינג עד לקרם חלק להוסיף את הקפה שהכנו ולערבב להוציא את התבנית מהמקפיא ולשפוך על שכבת השוקולד ולהכניס שוב למקפיא..לשעה לאחר שעה נתחיל עם השכבה הרביעית שכבת הוניל והעוגיות במיקסר להקציף שמנת מתוקה לקצםת להוסיף את החלב המכוז והפודינג וכפית תמצית וניל עד לקרם להוסיף את העוגיות לתת עירבול קצר להוציא ולשםוך על השכבה הקפה להכניס שוב למקפיא עד להתייצבות .

  3. ואחרון חביב שכבת הגנאש לשים בסיר על הגז לערבב עד לסמיכות ולשפוך על קרם העוגיות ולהכניס למקפיא עד למחרת..עוגה מורכבת אבל שווה..בהצלחה😋