לןגן

עוגת 8 הטעמים

מאת: אתי ממן, פורסם: 20/06/2015 | 18:11
עוגת 8 הטעמים

תקציר המתכון: עוגה אחת שמונה טעמים

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 8, זמן הכנה: 60 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: בינוני

מרכיבים

זילוף

טעמים

לבסיס

לעוגה

אופן הכנה

  1. טוחנים במעבד מזון פתי בר, מערבבים עם חמאה מומסת, מהדקים בתוך תבנית רינג 26.

  2. מקציפים שמנת מתוקה, אינסטנט וניל, סוכר וגבינות, מסדרים שקף בתוך הרינג ושופכים את תערובת הגבינה, מקפיאים לילה. מחלצים את העוגה מהרינג, מסירים את השקף וממתינים 10 דקות, חותכים את העוגה לשמונה משולשים מחזירים למקפיא ומוציאים על פעם משולש אחד.

  3. לבסיס כל הטעמים מקציפים שמנת מתוקה, אינסטנט וחלב..

  4. מכינים את הטעמים - קפוצי'נו - ממיסים במיקרו 50 גרם שוקולד מריר, רבע כוס שמנת מתוקה, כפית גלוקוזה, שופכים על העוגה חצי מהכמות, מקפיאים חצי שעה, לוקחים 2 כפות מהקצפת מוסיפים טיפה מחית קפוצי'נו ומערבבים, מעבירים לשקית זילוף צנתר כוכב, מזלפים ומקשטים עם חצי כדור שוקולד.

  5. חמאת בוטנים - ממיסים במיקרו כף חמאת בוטנים, שופכים על העוגה, לוקחים 2 כפות מהקצפת מוסיפים חצי כפית חמאת בוטנים ומערבבים, מזלפים על העוגה.

  6. חלבה - ממיסים במיקרו 2 כפות ממרח חלבה, שופכים על העוגה, מזלפים ומקשטים עם אצבע חלבה.

  7. פירות יער - ממיסים במיקרו פירות יער עם אבקת סוכר, מערבבים ושופכים על העוגה

  8. אוראו - משתמשים בחצי הנותר מטעם הקפוצי'נו ושופכים על העוגה, מקפיאים חצי שעה, לוקחים 2 כפות מהקצפת, טוחנים עוגיות אוראו ומערבבים, מזלפים על העוגה ומקשטים עם עוגיית אוראו.

  9. ריבת חלב - ממיסים במיקרו ריבת חלב, שופכים על העוגה, לוקחים 2 כפות מהקצפת, מוסיפים חצי כפית ריבת חלב מערבבים ומזלפים.

  10. שוקולד לבן - ממיסים במיקרו 50 גרם שוקולד לבן, כף שמנת מתוקה (אני הוספתי טיפה צבע שוקולד ורוד), שופכים על העוגה, מזלפים קצפת ומקשטים עם שוקולד.

  11. ממרח לוטוס - ממיסים במיקרו כף ממרח לוטוס ושופכים על העוגה, לוקחים 2 כפות מהקצפת מוסיפים חצי כפית ממרח לוטוס ומערבבים, מזלפים על העוגה, מקשטים עם עוגיית לוטוס