לןגן

דו קולד

מאת: אתי ממן, פורסם: 24/06/2018 | 09:36
דו קולד

תקציר המתכון: קצת אחרת

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל

מרכיבים

אופן הכנה

  1. להכנת מוס שוקולד חלב - מערבבים ג'לטין עם מים מניחים בצד, ממסים שוקולד חלב עם 250 גרם שמנת מתוקה, מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, ממסים ג'לטין 10 שניות במיקרו, מוסיפים לשוקולד ומערבבים, מקציפים 250 גרם שמנת מתוקה לקצפת רכה, מוסיפים את השוקולד ומערבבים בתנועות קיפול.

  2. עוטפים רינג (22 גובה 10) עם נייר כסף ונייר אפיה, מניחים על משטח ישר ומסדרים שקף (גובה 10)בדופן הרינג, (שומרים כוס מהמוס לכדורים)יוצקים את המוס, מקפיאים כחצי שעה עד להתייצבות, ממלאים תבנית סיליקון כדורים ומקפיאים.

  3. להכנת מוס שוקולד לבן - מערבבים ג'לטין עם מים מניחים בצד, ממסים שוקולד לבן עם 250 גרם שמנת מתוקה, מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, ממסים ג'לטין 10 שניות במיקרו, מוסיפים לשוקולד ומערבבים, מקציפים 250 גרם שמנת מתוקה לקצפת רכה, מוסיפים את השוקולד ומערבבים בתנועות קיפול, (שומרים כוס מהמוס לכדורים) יוצקים על המוס ומקפיאים לילה, יוצקים את המוס ששמרנו לתבנית סיליקון שקעים ומקפיאים.

  4. מחלצים את המוס מהרינג, חותכים חתיכה ישרה בעובי של 10 ס"מ, הופכים את המוס ומניחים על תחתית עוגה.

  5. להכנת גנאש - ממסים שוקולד חלב עם שמנת מתוקה, מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, בעזרת כפית יוצקים מעט ומושכים כדי שהשוקולד ייזל לדופן העוגה, מחלצים את הכדורים מהתבנית ומקשטים לפי הדמיון..

  6. מאתי ממן באהבה