לןגן

רולדת גבינה פירורים קרה

מאת: לילך טייב, פורסם: 13/05/2018 | 12:50
רולדת גבינה פירורים קרה

תקציר המתכון: ניסתם פעם להכין רולדת גבינה פירורים במקום עוגת גבינת הפירורים המוכרת? נכון שזה רעיון יפה ומקורי? תודו!

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל מאוד

מרכיבים

לפירורים

למלית גבינה

אופן הכנה

  1. הכנת הפירורים: מערבבים ביסקוויטים טחונים עם חמאה מומסת ו-2 כפות הסוכר והמים לתערובת אחידה. מרפדים תבנית אפייה בינונית (אפשר אלומיניום חד פעמי) בנייר אפייה ומפזרים מעל את הפירורים באופן אחיד ושווה. מהדקים היטב עם הידיים, מכניסים למקפיא לחצי שעה.

  2. הכנת מילוי הגבינה: שמים בקערת מערבל את הגבינה והשמנת החמוצה ומערבלים במהירות בינונית-נמוכה. מוסיפים את הפודינג בהדרגה תוך כדי ערבול וממשיכים לערבל לתערובת חלקה וללא גושים. שמים את הג'לטין בכוס ומוסיפים את המים, מערבבים ומניחים בצד ל-10 דקות עד להתרככות הג'לטין, ולאחר מכן ממיסים את הג'לטין במיקרו 15 שניות. מצננים. מקציפים את השמנת המתוקה, כשהשמנת מתחילה להסמיך, מוסיפים את הסוכר בהדרגה, תוך כדי הקצפה. כשהשמנת סמיכה, מוסיפים את הג'לטין לאט ובזרם אחיד, תוך כדי הקצפה רצופה במהירות בינונית-גבוהה. מקציפים קלות לקצפת יציבה. מקפלים את הקצפת לתערובת הגבינה, יוצקים ומחליקים על שכבת הפירורים הקפואה. מכניסים למקפיא לעוד שעה נוספת.

  3. מוציאים מהמקפיא ובעוד העוגה קפואה חלקית מתחילים לגלגל בעזרת הנייר אפייה את העוגה לצורת רולדה. בכל פעם שמגלגלים מעט משחררים מעט את נייר האפייה מהעוגה הקפואה. כך ממשיכים עד שמגלגלים היטב ומתקבלת לנו צורת רולדה. מעבירים למקרר ללילה פורסים ומגישים קר.