לןגן

מוס פררו רושה

מאת: מרי קוגן, פורסם: 23/02/2018 | 03:17
מוס פררו רושה

תקציר המתכון: מוס פררו רושה בשני טעמים , שוקולד חלב מהממם ושוקולד לבן מעלף

קטגוריה: קינוחים, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: בינוני

מרכיבים

מוס לבן

אופן הכנה

  1. אופן ההכנה -

  2. אופן ההכנה זהה לכל טעם;)

  3. למוס - להמיס את השוקולד יחד עם השמנת ( זו שצוינה בתחילה) במיקרו בפולסים של 40 שניות ולערבב בכל פעם עד לקבלת תערובת אחידה וחלקה, ניתן להעביר דרך מסננת כדי להפטר מהגושים, לגבי השוקולד רצוי להשתמש בשוקולד מטבעות איכותי אשר ניתן לרכוש בחנות למוצרי אפיה.

  4. לאחר שקיבלנו תערובת אחידה נניח את הקערה בצד, להכנת הגלטין - להשרות את כמות הגלטין שצוינה יחד עם כמות הנוזלים למשך 15 דקות עד שכלל הנוזלים נספחים באבקה. להכניס למיקרו ל25 שניות להמסה מלאה, לערבב יחד עם תערובת השוקולד שהמסנו לערבב היטב עם ממרח הפרלינה להניח בצד.

  5. במיקסר עם בלון הקצפה להקציף את השמנת להקצפה עד לקבלת קצף נפוח ורך אך שאיננו יציב ( עד שנוצר מעיין סרט שנשפך כאשר פותחים את המיקסר ) . מאחדים את תערובת השוקולד והגלטין יחד עם הקצפת באמצעות מרית בעדינות , לוקחים תבנית שקעים חצאי עיגול ומניחים מעל תבנית עם נייר אפיה שופכים את מסת המוס לשקעים , ניתן להעביר מהקערה למד נוזלים כדי להקל על שפיכת המסה לתבנית השקעים , להקפיא במקפיא לשש שעות לפחות או ללילה .

  6. לציפוי -

  7. להמיס את השוקולד במיקרו בפולסים של 30 שניות כל פעם לערבב להקפיד על כך עד שהשוקולד נמס לחלוטין להוסיף לו את חמאת הקקאו המומסת ולערבב יחד עם הקרוקנט לוז להניח בצד.

  8. אופן ההרכבה- רצוי לעבוד עם כפפות יותר נוח, לחלץ את המוס מתבנית השקעים , לחבר שני חצאי עיגול יחד באמצעות שכבת שוקולד מומס בהתאמה לכל טעם של עיגול , הכוונה שוקולד מומס לבן עם המוס הלבן , להכניס למקפיא לחמש דקות להתייצבות , להוציא , לטבול את הכדור בתערובת השוקולד עם הלוז במהירות ולהזיז את העיגול באמצעות כפית עד שכלל הכדור יצופה , להניח חזרה על התבנית עם הנייר אפיה להכניס למקפיא , להגיש על תחתית יפה ;) בהצלחה ובתיאבון ❤️😍😍