לןגן

עוגת עונג של שכבות בצק פריך, פירות יער, קצפת ומרנג... מכאן נשאר רק לדמיין את טעמה.

מאת: סיון אסולין מלול, פורסם: 02/12/2017 | 06:06
עוגת עונג של שכבות בצק פריך, פירות יער, קצפת ומרנג... מכאן נשאר רק לדמיין את טעמה.

תקציר המתכון: עוגת עונג של שכבות בצק פריך, פירות יער, קצפת ומרנג... מכאן נשאר רק לדמיין את טעמה.

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: קל מאוד

מרכיבים

אופן הכנה

  1. מתכון /סיון מלול🌷🌷🌷🌷🌷

  2. עוגת עונג של שכבות בצק פריך, פירות יער, קצפת ומרנג... מכאן נשאר רק לדמיין את טעמה.

  3. ניקח חב' פירות יער טריים נשים בסיר ונוסיף כוס סוכר..נבשל על אש נמוכה עד שהנוזלים מצטמצמים שישאר קצת נוזלים זה אמור לצאת כמו ריבה.

  4. 🌷סיון מלול🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  5. נכין את התחתית: לבצק הפריך, בקערה נשים 4 חלמונים,כף גרידת קליפת לימון, 1 וחצי כוסות קמח תופח, 100 גר' חמאה מומסת, רבע כוס סוכר נעבד הכל לבצק ונשטח על נייר אפייה בתבנית עגולה גודל 26. (מדידת כמויות בחד פעמי שתייה קרה). נכניס לתנור שחומם מראש על חום 180 מעלות עד להזהבה יפה בערך רבע שעה. נניח את התחתית בצד. נוריד חום ל 90 מעלות בתנור אני עושה הכל בטורבו... ונכין את שכבת המרנג: נקציף 4 חלבונים עם כוס סוכר לקצף קשה ומבריק להקציף לפחות 10 דק'. מהתבנית שאפינו בה את הבצק נוציא אותו על השיש ונגזור נייר אפייה בצורה עגולה לפי גודל התחתית ונזלף עלייה את כל הקצפת. נעביר לתנור לעוד 3 וחצי שעות. 🌷סיון מלול🌷🌷🌷🌷לאחר מכן נוציא ונמתין שיתקרר.

  6. כעת מה שנישאר זה להרכיב את העוגה. על התחתית נפזר מעט פירות יער עם הרוטב נכין קצפת יציבה מ- 500 מ"ל שמנת מתוקה , 1 חב' אינסטנט פודינג וניל, רבע כוס חלב, רבע כוס סוכר הכל נקציף יחד... נעביר לתבנית על הבצק עם הפירות יער, נשפוך בעדינות את כל הפירות יער שנשארו על הקצפת למעלה ונסגור עם המרנג שהכנו.

  7. בקערה קטנה נשים 50 גר' שוקולד מריר עם 2 כפות שמן נחמם במיקרו לדקה על חום גבוה נערבב ונזלף על המרנג בהצלחהההההה