לןגן

מוס גבינה, מוס שוקולד לבן וגנאש שוקולד לבן פטל

מאת: Hani Grawer, פורסם: 18/05/2015 | 11:53
מוס גבינה, מוס שוקולד לבן וגנאש שוקולד לבן פטל

תקציר המתכון: מתכון מנצח שיגנוב את ההצגה בערב חג השבעות ובכלל!!

קטגוריה: קינוחי כוסות, מספר מנות: 10, זמן הכנה: 30 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: בינוני

מרכיבים

מצרכים לגנאש פטל:

מצרכים למוס גבינה:

מצרכים למוס שוקולד לבן:

מצרכים לתחתית:

אופן הכנה

  1. בתחתית כל כוס מניחים כפית מפירורי הביסקוויטים ומשטחים.

  2. הכנת המוס גבינה: בקערה קטנה מניחים ג׳לטין ומים קרים ומשרים בצד. בקערה מערבבים: גבינה, פודינג ושוקולד לבן מומס לתערובת אחידה. בקערה נפרדת מקציפים שמנת מתוקה וסוכר לקצפת רכה במרקם יוגורט( חשוב לא להקציף יתר על המידה על מנת שיהיה נוח למזוג את המוס לכוסות, הוא מתייצב במהלך הקירור). ממיסים במיקרוגל את הג׳לטין במשך 10 שניות ומאחדים עם תערובת הגבינה. מקפלים את תערובת הגבינה לקצפת הרכה בתנועות קיפול, מוזגים לכוסות עד 1/3 מגובהן ומקפיאים.

  3. אופן הכנת מוס שוקולד לבן: בקערה קטנה מאחדים ג׳לטין ומים ומשרים בצד. ממיסים במיקרוגל 1 שמנת מתוקה ושוקולד לבן עד לתערובת נוזלית וחלקה. מוסיפים תוכן מקל וניל. ממיסים את הג׳לטין כ-10 שניות במיקרוגל( חשוב לשים לב שהג׳לטין ספח את הנוזלים שבכוס לפי שמחממים, אם טרם ממתינים כמה דק' נוספות) ומערבבים לשוקולד הלבן. מצננים כ-15 דק בקירור. מקציפים את המיכל הנוסף של השמנת המתוקה לקצפת רכה ומקפלים לשוקולד הלבן, מוזגים לכוסות עד 3/4 גובהן ומחזירים להקפאה.

  4. אופן הכנת גנאש פטל: ממיסים ביחד שוקולד ושמנת מתוקה, מוסיפים מחית פטל( או כל מחית פרי אחרת), מערבבים לגנאש חלק, ניתן להוסיף טיפת צבע מאכל לחיזוק הצבע, ומוזגים מעל לכוסות. מעטרים בפירות העונה. בהצלחה לכולן אני כאן לכל שאלה:)