לןגן

מז׳וז׳ין על פיצה ביתית מושלמת!

מאת: ליאת שפיצר, פורסם: 21/06/2017 | 12:57
מז׳וז׳ין על פיצה ביתית מושלמת!

תקציר המתכון: שילוב משגע כזה עוד לא היה - פיצה ביתית מושלמת בתוספת מז׳וז׳ין (סרדינים ממולאים)! כשהמטבח המרוקאי והמטבח האיטלקי נפגשים 😍

קטגוריה: פיצה, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: בינוני

מרכיבים

להכנת בצק הפיצה

להכנת רוטב העגבניות

בנוסף

מז׳וז׳ין

אופן הכנה

  1. להכנת בצק הפיצה - ללוש את כל מרכיבי הבצק מלבד המלח עד שנוצר בצק חלק. את המלח להוסיף כ-2 דקות לפני סיום הלישה כדי להמנע ממגע ישיר של המלח עם השמרים. לכסות במגבת ולהתפיח כ-40 דקות.בזמן שהבצק תופח להכין את הרוטב במחבת והמז׳וז׳ין.

  2. להכנת רוטב העגבניות - להכניס למחבת על אש גבוהה את העגבניות והשום ולמעוך כמו מטבוחה. לאחר 10 דקות לשים כף גדושה רסק עגבניות , מלח ופלפל שחור לפי הטעם. לערבב היטב, לכבות את האש ולהניח לרוטב להתקרר לפני שמניחים אותו על הבצק.

  3. להרכבת הפיצה - לפזר מעט קמח על משטח העבודה, ועל המגש שעליו מניחים את הפיצה. לפתוח את הבצק לצורת עיגול, להשאיר "מסגרת" עבה ולהניח את הבצק על המגש. להבריש על המסגרת קצת שמן זית ולפזר מעט שומשום. לשים את הרוטב עגבניות במרכז ולפזר על שאר הבצק. להניח את המז׳וז׳ין וביניהם לשים את הגבינה ומעל הגבינה את התוספות. לשים את הפיצה בתחתית התנור על חום של 250 מעלות למשך 12 דקות ולבדוק מדיי פעם את הפיצה, ואז להעביר את המגש לאמצע התנור עוד 10-15 עד שהגביבנה מזהיבה. בתאבון !