לןגן

עוגת טורט מהחלומות במילוי קרם נוגט ובציפוי שוקולד ואגוזים מסוכרים(מתכון פרומית)

מאת: פרומית משה, פורסם: 04/02/2017 | 19:49
עוגת טורט מהחלומות במילוי קרם נוגט ובציפוי שוקולד ואגוזים מסוכרים(מתכון פרומית)

תקציר המתכון: עוגה מהחלומות טעימה בטירוף

קטגוריה: עוגות, מספר מנות: 0, זמן הכנה: 0 דקות, כשרות: כשר חלבי, דרגת קושי: בינוני

מרכיבים

חומרים לטורט

חומרים למילוי פנים העוגה

חומרים להרטבת העוגה בחלק העליון

חומרים לציפוי

חומרים לציפוי השוקולד

אופן הכנה

  1. אופן הכנת הטורט:

  2. מפרידים את הביצים ומקציפים את החלבונים. מוסיפים בהדרגה את הסוכר עד לקבלת קצף יציב. בינתיים טורפים מעט במטרפה ידנית את החלמונים, מוסיפים לחלמונים את השמן ותמצית הווניל וממשיכים לטרוף מעט. מנמיכים את מהירות המערבל למהירות נמוכה ומוסיפים את החלמונים לקצף. מערבלים מעט וסוגרים את המערבל. מוסיפים את הקמח ומערבבים בתנועות קיפול. אופים בתבנית 26 בחום 180 מעלות כ20 -25 דקות. בודקים עם קיסם שהעוגה מוכנה ולא יוצאים פירורים.

  3. מוצאים את העוגה מהתנור ומקררים.

  4. בינתיים מכינים את ציפוי האגוזים. במחבת מחממים 5 כפות סוכר כמעט עד המסה לא להמיס עד הסוף מערבבים כל הזמן וכשהסוכר מתחיל להימס מוסיפים את האגוזים וממשיכים לערבב כ2 דקות נוספות. מורידים מהגז ונותנים להתקרר מעט בזהירות(זה חם מאוד) להפריד את האגוזים מהמחבת ואם נדבקו אחד לשני להפריד ביניהם.

  5. הכנת המילוי:

  6. חוצים את העוגה לשתיים, מורחים על החצי התחתון 4 כפות ממרח נוגט או לחילופין 4 כפות ממרח נוטלה שחיממנו מעט במיקרוגל ומפזרים מעט מהאגוזים המסוכרים, מקציפים את השמנת המתוקה עם 2 כפות ממרח הנוגט ו 2 כפות הסוכר וסוגרים את המערבל. מוסיפים את השוקולד המומס ומערבבים בתנועות עטיפה. מורחים את הקרם על החלק התחתון שעליו מרחנו את הנוגט. מניחים את החצי העליון של העוגה על הקרם.

  7. ממיסים את הנס קפה בשליש כוס מים רותחים ומרטיבים את החלק העליון של העוגה.

  8. הכנת הציפוי:

  9. מקציפים 1 שמנת מתוקה עם 2 כפות איסטנט פודינג וניל ו-3 כפות הסוכר לקצפת יציבה. מוסיפים את גבינת השמנת ומערבבים בתנועת עטיפה. מורחים מעל החלק העליון.

  10. ממיסים במיקרוגל שוקולד מריר עם רבע כוס שמנת מתוקה מערבבים היטב, מקררים מעט ושופכים על הקרם ומפזרים את יתרת האגוזים המסוכרים.

  11. ניתן במקום האגוזים לקשט עם מקופלת מפוררת, קצפת לקישוט וכ"ו